اخبار

جلسه بررسی مشکلات صنف با حضور دکتر ایزدخواه نماینده مجلس شورای اسلامی

اتحادیه‌های صنفی نقش بسزایی در هدایت و کنترل بازار دارند. ارتباط و تعامل سازنده فی‌مابین اتحادیه‌های صنفی و مراکز تصمیم‌گیری و اجرائی موجبات تسریع در رفع موانع سرمایه گزاری و مشکلات کسبه خواهد بود. در این مسیر اتحادیه صنف ابزارفروشان تهران طی رایزنی‌های انجام‌شده با دعوت از جناب آقای دکتر ایزد خواه نماینده محترم مردم شریف تهران و عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی نسبت به تشریع مشکلات اعضای اتحادیه صنف ابزارفروشان اقدام نمود.

در این جلسه که با حضور اعضای هیئت‌مدیره و روسای کمیسیون های صنفی اتحادیه برگزار شد ، اهمیت تأمین ابزارآلات صنعتی به‌عنوان شروع جریان تولید و صنعت و همچنین نیاز به توجه بیشتر مسئولین به این امر مورد تأیید قرار گرفت.

دراین‌ارتباط دکتر ایزد خواه با تأکید بر نقش بی‌بدیل اتحادیه‌های صنفی در کنترل و نظارت بازار و همچنین هدایت سرمایه‌گذاری بخش خصوصی مشکلات و معضلات صنف ابزارفروشان را موردبررسی قرارداد. با توجه به اهمیت ویژه قوانین در بهبود محیط کسب‌وکار و نقش مجلس شورای اسلامی در این امر ایشان به‌ضرورت پیشنهاد و بررسی قوانین با همکاری بخش خصوصی تأکید داشتند. در این جلسه مشکلاتی همچون محدودیت‌های تجارت خارجی ، تأخیر در تخصیص ارز لزوم یکپارچه‌سازی سامانه‌های متعدد مرتبط با کسب‌وکار ، قوانین مرتبط با قاچاق ، قوانین مالیاتی ، قوانین مرتبط با نظام صنفی ، سازمان ملی استاندارد و نمایشگاه‌های تخصصی موردبحث و بررسی قرار گرفت.

با توجه به اهمیت حمایت از تولید و صنعت و ازآنجاکه این مسئله از اهمیت ویژه برخوردار است مقرر گردید در ادامه این دیدارها مباحث به‌صورت تخصصی موردبحث و بررسی قرار گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *