اخبار

میز خدمت مالیاتی خیابان هفده شهریور (شادآباد)

میز خدمت مالیاتی جهت بررسی مشخصات و مشکلات مالیاتی کسبه محدوده خیابان هفده شهریور (شادآباد) به همت اتحادیه صنف ابزار فروشان تهران در تاریخ ۲۹ خرداد ۱۴۰۲ در سالن همایش مجتمع تجاری آوا جنرال برگزار گردید.

 

در ابتدای این جلسه که با استقبال بی‌ نظیر همکاران صنفی در این محدوده روبرو شده بود ، مهدی باقرپور رئیس اتحادیه ابزار فروشان تهران به تشریح لزوم برگزاری این‌گونه نشست‌ها جهت تعامل بیشتر سازمان امور مالیاتی و کسبه محترم  و آشنایی با نحوه عملکرد سازمان در رابطه با رسیدگی به پرونده‌های مالیاتی پرداخت همچنین توسعه فردی کسبه بر مبنای افزایش دانش را رمز بهبود کسب‌ و کار دانست .

سپس دکتر حسینی مدیرکل مالیات‌های جنوب تهران به تشریح نحوه گروه‌بندی مالیاتی و ارسال و پذیرش اظهارنامه مالیاتی سال ۱۴۰۱ پرداخت و همچنین آماری از اظهارنامه‌های ارسال‌شده تا تاریخ برقراری جلسه ارائه نمودند.
ایشان با تأکید بر تمایل سازمان امور مالیاتی به تعامل بیشتر با کسبه و اصناف از تعیین روز سه‌شنبه جهت ملاقات مردمی با مدیرکل سازمان امور مالیاتی جنوب تهران خبر دادند.

در ادامه دکتر رستگار عضو هیئت‌ رئیسه اتاق اصناف تهران و رئیس اتحادیه صنف فروشندگان آهن ، فولاد و فلزات تهران در سخنانی به تغییرات عمده در مالیات ستانی طی سال‌های اخیر اشاره نموده  و راه‌اندازی میز خدمت مالیاتی در اصناف مختلف در سال گذشته را برای حل مشکلات و معضلات مالیاتی واحدهای صنفی راهگشا دانستند.

سپس حاضرین در جلسه به طرح مشکلات و معضلات خود پرداختند و مدیران حوزه‌های مختلف مالیاتی و مدیرکل محترم مالیات‌های جنوب تهران به ارائه پاسخ اقدام نمودند.

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *