اخبار

نشان ابوالقاسم نوروز به پاس بزرگداشت پیشکسوتان صنف بزرگ ابزار

پیشکسوتان چراغ راه جوانان و پایه های مستحکم اصناف هستند . زنده نگهداشتن صنف ، آموزش اصول کسب حلال و تربیت شاگردان نامی با عنایت به آموزه های دینی و ملی از مواهب وجود ایشان است.
اتحادیه صنف ابزار فروشان تهران با استعانت به پرودگار و با کسب اجازه از خانواده محترم نوروز ، پیشکسوت محترم صنف و اولین رئیس و عضو هیات موسس   اتحادیه اقدام به تصویب اهدای نشان بزرگداشت پیشکسوتان با نام مرحوم حاج ابوالقاسم نوروز نمود .
امید است بتوانیم با اهدای این نشان به پیشکسوتان محترم و خوشنام صنف به شایستگی ، قدردان ایشان و همچنین زحمات حاج ابوالقاسم نوروز باشیم.

 

در مراسمی با حضور دکتر عزت الله اکبری تالارپشتی رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی ، دکتر حمیدرضا رستگار رئیس اتاق اصناف تهران ، مهدی باقرپور رئیس اتحادیه ، اعضای هیئت‌مدیره اتحادیه ابزارفروشان و جمعی از خبرگان صنف ابزارفروشان تهران اولین نشان ابوالقاسم نوروز و لوح تقدیر به‌پاس قدردانی از پیشکسوتان صنف به جناب آقای مرتضی ایژکی پور تقدیم گردید.

این نشان به نام ابوالقاسم نوروز اولین رئیس اتحادیه و عضو هیئت مؤسس اتحادیه ابزارفروشان همچنین از دلسوزان و زحمتکشان این صنف بزرگ مزین شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *